Stres Yönetimi ve Rahatlama Teknikleri

Stres Yönetimi ve Rahatlama Teknikleri

15 Aralık 14:00 - 16:00
Quartz Collective Academy

Eğitimin Amacı

Bu eğitimin amacı, katılımcılara stres yönetimi ve rahatlama teknikleri konusunda bilgi ve beceriler kazandırmaktır. Katılımcılar, stresin etkilerini tanıma, stresle başa çıkma ve rahatlama tekniklerini öğrenme konularında bilgi sahibi olacaklar.

  • Hedef Kitle
  • Tüm Çalışanlar: İletişim becerilerini geliştirmek isteyen tüm işyerinde çalışan bireyler
  • Yöneticiler ve Takım Liderleri: Ekiplerinin iletişim performansını yöneten yöneticiler ve takım liderleri
  • İnsan Kaynakları Uzmanları: İş yerindeki iletişim süreçlerini geliştirmek isteyen insan kaynakları profesyonelleri
  • Eğitim ve Gelişim Uzmanları: Kurum içi eğitim ve gelişim programlarını yöneten profesyoneller
  • Müşteri İlişkileri Yöneticileri: Müşteri iletişimini güçlendirmek isteyen müşteri ilişkileri profesyonelleri,


  • Eğitimden Beklenen Faydalar


  • Tüm Çalışanlar: İletişim becerilerini geliştirmek isteyen tüm işyerinde çalışan bireyler
  • Yöneticiler ve Takım Liderleri: Ekiplerinin iletişim performansını yöneten yöneticiler ve takım liderleri
  • İnsan Kaynakları Uzmanları: İş yerindeki iletişim süreçlerini geliştirmek isteyen insan kaynakları profesyonelleri
  • Eğitim ve Gelişim Uzmanları: Kurum içi eğitim ve gelişim programlarını yöneten profesyoneller
  • Müşteri İlişkileri Yöneticileri: Müşteri iletişimini güçlendirmek isteyen müşteri ilişkileri profesyonelleri,

İletişimde Kalalım!

Bütün gelişmelerden haberdar olmak için şimdi katıl!